AES’de;


Müşteri beklentileri, müşteri odaklı yaklaşımımızın temelini oluşturur.

Müşteriler için ve müşterilerimiz sayesinde var olduğumuzun bilinci ile önerilerini, taleplerini, memnuniyet ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebildiği, iletilerin en kısa sürede, objektif, adil, hassasiyetle ve gizlilikle ele alındığı, yasal şartlara ve müşteri beklentilerine aykırı olmayacak şekilde değerlendirildiği, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirme ve kontrollerin sürekli yapıldığı , müşterilerimizden gelen öneri ve taleplerin kurumumuz için sürekli iyileştirme ve gelişme fırsatı olduğu yaklaşımı ile takip etmekteyiz.

Müşterilerimiz ile olan ilişkilerimizde şeffaflığı esas alarak, müşterilerimizin öneri, talep, memnuniyet ve memnuniyetsizlik iletilerinin sonuçlarını müşterilerimize en kısa sürede bilgilendirmek ve çalışanlarımızın bu bilinçte olması politikamızın ana ilkelerindendir.


AES Çalışanları;

  • Bu kurumda müşteriler için ve müşteriler sayesinde var olduğunu bilir.
  • Müşterilerin beklentilerine önem verdiğini gösterir.
  • Müşterileri tanımak, müşterilerin özelliklerini, ihtiyaç ve beklentilerini anlamak için çaba gösterir.
  • Müşterilerin sorunları ile ilgilenir ve çözüm için gerekli desteği sağlar.
  • Müşterileri tam ve zamanında bilgilendirmeye önem verir. Bilgilerin net ve anlaşılır olmasına özen gösterir.
  • Müşteriden gelen şikayetleri zamanında ve bütüncül şekilde değerlendirilerek gerekli bilgiyi iletir.
  • Müşterilerine tutabileceği sözler verir, dürüst ve açık iletişim kurar.
  • "Müşteri Bilgilerinin Gizliliği” ilkesine sadık kalarak hizmet verir.
  • Müşterileri ile uzun vadeli, her iki taraf açısından da adil ve kazandıran bir ilişki kurmayı hedefler.
  • Sadece ürün ve hizmetlerin satışı sırasında değil, müşterinin AES ile tüm ilişkisi süresince kaliteli hizmet sunmaya çabalar.

AES Elektronik ve Makine Adına;

Yönetim Kurulu Başkanı

İsmet TOKTAŞ